❤FTSS❤

 ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
” ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ”
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،
ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ...



نظرات شما عزیزان:

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:32---12 بهمن 1394
↯✘دهـــــــہ هفتـــ۷۰ـــــاد✘↯
⁉یــــہ مشـــت مُعــــــتاد
↯✘دهـــــــہ هفتـــــ۷۰ــــاد✘↯
◀تــــا صبـــح بیـــدار
⇅تـا عصـــ↭ـــر خــــــواب ⇅
تا شــــــب بیـــ⚡ــڪار
دوبـاره تڪــرار
پاسخ:likee


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:32---12 بهمن 1394
خُـــــــدایا

قسمت و حکمتت رو بگذار

واسه اونهایی که درکـــــش میکنن

واسه من

لـــــطفا فقـــــط معجزه کن


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:31---12 بهمن 1394

میگَــــم بَـده وَلــی بیخـــی عـالــی میشــه ..
میگـــی آدَم بـه ایـن بیخیــالـــی میشـــه !!
پاسخ:like



[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:31---12 بهمن 1394
☜هـر کـی پٌـشْـتْ بِـه مَـن کَـرد
↞تـا فَـرْداشْ خـوابیـدِه
☜دَردْ داشْـتْ تـا ریـِه
↞صٌـبْـحْ پـا شٌـدِه و مِـثِ پَرگـار راه میـرِه✘✘✘


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:58---10 آذر 1394
بهِــمْ ميگَنْ تخُــْـسْ نَبـــآشْ ...
...←هــــِـــهـ→...
إنْگــــآر بهـ آبْ بگَــنْ خيـــسْ نَبــــآشْ ⇜خُـدایـ ــا
بـــِـبـَخـش دارَم بــــَـد میـــــشَم
بَایــد از پــَس بنــدِه هاتـ بــــَـر بیـــام....⇝☜↺مـــــن اگـــه حــالـــــم بـــدِ
اگــــه راهـــــــم کــــــج↻ِ
اگــه تـــا حــرفــ میـــزنـــے میگــــم بسهِ↻
↺اگــه بــد دهنمـــو حــرفــــام بـــــــدِ
ولـــــــــــے تـــــــــــو↻
↺جــون مــادرتــــ تــــو گیــــر نـــــــده
همینجـــوری هــم افتــادم تــــــو هُلــــــم نــــده↻☞
✘مـــَن یــــه زمانـــــے خــُــوبـــُے تُوُ ذاتــُـم بـُود....

√ وَلـــــے حـــِیُـف لـُیاقـَتـا کَـــُم بـــوُدُ...

آپمـــ
پاسخ:like


M
ساعت13:24---5 آبان 1394
شـَـب هــآ خـوآبـَـم نمـــی بــــرد...
اَز درد ضَــربـــآت شـــلّــآق خــآطـرآتـــت روی قــَـلبـــم
بــی اِنصــــآف...
مُـ ــحــ ــکـَم زدی،
جـ ــآیـَـش مــــآنــد

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت16:51---29 شهريور 1394
اغلب آنهایی پیروز و موفق می شوند
که کمتر تعریف و تمجید شنیده باشند .


DUYĞU
ساعت1:32---4 مرداد 1394
در روزگاري که خنده ي مردم از زمين خوردن توست ، برخيز تا بگريند.

DUYĞU
ساعت23:37---30 تير 1394
دل و جانم به تو مشغول
و نظر در چپ و راست
تا ندانند حریفان
که تو مقصود منی

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت23:37---30 تير 1394
ما در هیچ حال قلب هایمان خالی از اندوه نخواهد شد.
چرا که غـــم ودیعه یی ست طبیعی که مارا پاک نگه می دارد .
انسان های بی اندوه به معنای واقعی کلمه هرگز انسان نبوده اند و نخواهند بود.
از این صافی انسان ساز نترس

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت23:36---30 تير 1394
آسمان زندگیت که ابری باشد، سایه ات هم تنهایت می گذارد...!!
پاسخ:likee


کلبه تنهایی دورفیق♡
ساعت22:30---25 تير 1394
هی لَعنتی! بیآ بآزی ڪنیم توپاڪت هآی خالی سیگارمرآ بشمآر، مَن هَم، شماره غریبﮧ های تو ی گوشی ات رآ...
سلام وبلاگ قشنگی دارید. ب ما هم سربزنیدخوشحال میشیم. منتظر حضور گرمت هستیم
پاسخ:سلام مرسی حتماا..


DUYĞU
ساعت23:41---21 تير 1394
مرا با حقیقت بیازار..!

اما هرگز با دروغ ، آرامم نکن !

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت23:41---21 تير 1394
آدمها آنقدر زود عوض می شوند،

آنقدر زود که تو فرصت نمیکنی به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها

فاصله افتاده است..!

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت23:40---21 تير 1394
نــــان

آب

پنجره ای رو به آفتـــاب

و گاهی جشن عروسی

خــــدا

چه تعریف ساده ای دارد

در محله های فقیرنشین..!

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت23:40---21 تير 1394
جهانگردی به دهکده ای رفت تا زاهد معروفی را زیارت کند و دید

که زاهـد دراتاقی ساده زندگی می کند.اتاق پر از کتاب بود وغیر از

آن میز ونیمکتی دیده می شد.

جهانگرد پرسید:لوازم منزلتان کجاست؟

زاهـد گفت :مال تو کجاست؟

جهانگرد گفت: من اینجا مسافرم

زاهــد گفت: مـن هـم..!

پاسخ:likee


atefeh
ساعت11:14---21 تير 1394
بـَـعـضِــی هـــآ مـِـیــتـُـونـَـن خُــودِشُــونُــو گـــآو فَــرض کُـــنَــن ....

اَمّــآ نِــمــیــتُـــونَــن دِلِ مـــآ رُو طَـوِیــلــه فَـــرض کُـــنَـــن ....

اِهِـــم .
پاسخ:likee


atefeh
ساعت11:13---21 تير 1394
❥ آسمونْ آبيِه ْ،

جآیِِ↜ اُوْنْ ↝ْ خآليِهْ 웃

کِه بآشِه وُ بِبينِه، ??

اينْقَدْ ☜ حآلِمون ☞ْ عآليِه✘ْ
پاسخ:likee


atefeh
ساعت11:12---21 تير 1394
رَفیقـــــآم هَمه چیـــزِشون خآصه...



لَبخَــــندِشون ..



گِریه هــآشون ..



تیپِشــــون ..



رَفتـــآرِشون ..



اَخلـآقِشـون ..



اِحسـآسآتِشون ..



دوس دآشتَنِشون ..



اینــآمُخآطَب نَبودَن کـــه خــآص بِشَن ..



خــــآص بودَن کـه مُخــآطَب شُدَن

سَلآمَتے تَکــــ تَکــــ رَفیقـــآم.
پاسخ:likee


atefeh
ساعت11:11---21 تير 1394
سَلـــامَتـــیِ اونـــی کِه رَفــت
نَــــــه نَــــــه.. بِبَــخشــــید↷
بِــــــه دَرَکـــــْ کِــــه رَفــتْ✘
سَلامَتی رو خَرجِ ایـنْ لاشـی نِمیکُنَمْ..
سَلامَتـــــــــــــــــــی اونـی کِه پیـــشَمـِه
چِـــه رَفیقَـمِه..
چِـــه عِشقَمِه..
پاسخ:likee


atefeh
ساعت11:09---21 تير 1394
خدا جونم؟حواست هست؟....



صدای هـــق هــق گریه هام



از همون گلویی میاد که....



تو از رگــــــش



بمن نزدیکتری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:likee


hamsafar
ساعت5:16---15 تير 1394
سلام تانیا جان حالت خوبه وبت جالبتر از قبلش شده تو هم اسم برادر زادمی برا همین تند تند به وبت سر میزنم تو هم یک سری به وبم بزن ممنونم .
پاسخ:سلام مرسی حتماا


DUYĞU
ساعت1:11---15 تير 1394
معرفت جاه و مقام نيست به هر کس ندهند
معرفت راه و مراميست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائيست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقيست به نا رس ندهند

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت1:11---15 تير 1394
تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت1:11---15 تير 1394

زندگیست دیگر!
همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست،
همه سازهایش کوک نیست!
باید یاد گرفت با هر سازش رقصید،
حتی با ناکوک ترین ناکوکش...
اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن!
حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد...
به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند،
به این سالها که به سرعت برق می گذرند

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت1:10---15 تير 1394
كجا باید رفت؟.....
ز كه باید پرسید؟!!!
واژه عشق و پرستیدن چیست؟
جان اگر هست چرا در من نیست؟
من كه خود می دانم ..
راه من راه فناست
قصه عشق فقط یك رویاست....
اه ای راه سكوت...
اه ای ظلمت شب....
من همان گمشده ی این خاکم
به خدا عاشق قلبی پاكم

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت1:10---15 تير 1394
تجربه نشون داده وقتی با دوستت دعوات میشه
تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !

پاسخ:likee


atefeh
ساعت14:56---14 تير 1394
☜ بَچّه خُشگِل ☞
فاصِلَتو حِفظ كُن
✘ تا تيكه پاره نَشُدي ✘
=> ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺯﻭﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﺎ ﺧﻮﺩم ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ
ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ✘
ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻣﯿﺒﺮﻥ ﭘُﺸﺖِ ﺳَﺮم زر ﻣﯿﺰﻧﻦ⇜✔
پاسخ:likee


atefeh
ساعت14:55---14 تير 1394
مآمآن کِـ شُدَمـ اَگهـ دیدمـ پِسَرمـ دآره {سیگآر}میکِشهـ

یهـ سیلی میزَنمـ تو گوششـ...

نَـ وآس اینکهـ سیگآرکِشیده هآ نَـ

وآس این میزَنمـ چون پِسر مَن نَبآید کَم بیآره(:
پاسخ:likee


atefeh
ساعت14:54---14 تير 1394
چــِــرا همــــہ میگـــــَــטּ بـــہ سلـامــَــتے

بعضــــے جاهآ بایــَــב گفتـ لـــــعنت

لعـــــنت بــہ همـــــــہ عشقآیـــــے ڪـــہ از رو هوســـــہ

لعــــــنت بـہ בل هـــآے هــرزہ

لعنــــــــت بـہ ڪســایــے ڪــہ با اـפـســاساے ڪسے بازے مے ڪــُــنـטּ

لعــــــنت بـہ ڪسـایے ڪــــہ פֿـوشـے ها و عشـق و פـالشـــوטּ با ڪسے בیـــگس

و בعوا ب بـבبـפֿـتــــے هاشــُــوטּ براے تــُـو

لعنــــــت بـہ בنیـایے ڪـــہ نمیتونــے با ڪســے בرבوבل ڪـــُنے

چــوטּ مطمئنــــے بعـבش پشیمـــُــونت میڪنـــہ

لعــ ـنت بـہ ڪسایـے ڪــہ בوست בاشتـَــنتــُـو میذارטּ بــــہ پاے ڪمبوב مـפـبــــَــت

لعـــــنت بـہ آـבم هایے ڪــــہ میـاטּ یهـــویے عاشقــــت میڪــُــنـטּ و یهویـــے ولتـــ مے ڪنـטּ

لعنــــ ــت

پاسخ:likee


atefeh
ساعت14:54---14 تير 1394
✘یه شب که خیلی دلتنگش بودم بالشموبغل کرده بودم ✘
✘داشتم خاطراتمونو مرور میکردم..✘
✘باخودم گفتم الان باکیه؟؟✘
✘کجاس؟✘
✘چی پوشیده؟.✘
✘به عکساش خیره شدم...✘
✘دیدم پیام دارم...✘
✘نگاه کردم خواستم نخونده پاک کنم چون حوصله ی هیچکی ونداشتم...
✘اما تاچشمم به فرستنده خورد درجاخشکم زد..✘
✘چندبار اسمشو خوندم....✘
✘تمام خاطراتش اومد جلوچشمم....✘
✘حتی اخرین حرفش که بهم گفت هری...✘
✘خواستم پاک کنم اما چشمم به متنش افتاد...✘
✘نوشته بود«دوست دارم دیوونه».....✘
✘لحنش مثل همون موقعا بود.....✘
✘بااین حرفش تمام گذشته رو فراموش کردم ...✘
✘نوشتم «منم دوست دارم عشقم»✘
✘بالبخند اومدم دکمه ی ارسال وبزنم..✘
.
.
.
.

✘نوشت☜«ببخشید اشتباه شد»☞✘
پاسخ:خخخخخooo


atefeh
ساعت14:53---14 تير 1394
به همــــــــــــــــــــــــه ↶
میگفـــــــــــتی آبجــــــــــی ✘ ولـــــــــــی ✘
✘ نمی دونـــــــــــم چــــــــــرا ✘ رژلـبــــــــــ آبجــــــــــیات ✘ یعقـــــــــه ی ✘
▶ ◀ لباستـــــــــو ▶ ◀
کثیــــفـــــــ میکـــــــــرد ↶ ツ
پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:34---12 تير 1394
آیینه پرسید که چرا دیر کرده است

نکند دل دیگری او را اسیر کرده است

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است

تنها دقایقی چند تاخیر کرده است

گفتم امروز هوا سرد بوده است

شاید موعد قرار تغییر کرده است

خندید به سادگیم آیینه و گفت

احساس پاک تو را زنجیر کرده است

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

گفت خوابی , سالها دیر کرده است

در آیینه به خود نگاه می کنم , آه

عشق تو عجیب مرا پیر کرده است

راست گفت آیینه که منتظر نباش

او برای همیشه دیر کرده است

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:34---12 تير 1394
در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست ، ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند
پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:33---12 تير 1394
مناجات زیبای دکتر چمران :

خدایا ...

از بد کردن آدمهایت

شکایت داشتم به درگاهت ...

اما شکایتم را پس میگیرم ...

من نفهمیدم ...

فراموش کرده بودم

که بدی را خلق کردی

تا هر زمان که دلم گرفت ازآدمهایت ...

نگاهم به تو باشد ...

گاه? فراموش میکنم که وقتی

کسی کنارمن نیست ...

معنایش این نیست که تنهایم ...

معنایش اینست که همه را

کنار زدی تا خودم باشم و خودت ...

با تو تنهایی معنا ندارد ...

مانده ام تو را نداشتم چه میکردم ...

دوستت دارم ؛ خدای خوب من..

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:32---12 تير 1394
رفتنی هیچ وقت نمی ماند مثل تو .
ماندنی می ماند و می بافد برای خودش رویایی دروغین از بودن ها .
نه رفتن ها مهم است و نه ماندن ها . مهم گذر گاهی است که از آن می گذری برای به خاطر ماندن در ذهن ها .
ذهن ها پمپاژ می کنند خونی که در آن یادهای با ارزش جریان دارند . پس اگر می مانی لطفا از خودت یادی با ارزش بساز .

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:32---12 تير 1394
زمان می گذرد و زمانه پیر می شود
تنها یاد توست که هر ثانیه
در دلم جوانه می زند
تو تکرار می شوی و من
هر روز بشوق حضورت
دلتنگ می شوم
تیک تاک ثانیه ها
به وقت قرار عاشقیست
ساعتم را به وقت دلم کوک کرده ام
چون ثانیه ها را
تند تند می شمارد

پاسخ:likee


DUYĞU
ساعت15:32---12 تير 1394
هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن :اعتماد، قول، رابطه و قلب؛ زیرا اینها وقتی می شکنند صداندارند، اما درد بسیاری دارند.وخداوند تقاص گیرنده این شکست هاست...
پاسخ:likee


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







tagS:
سه شنبه 9 تير 1394برچسب:, 2:8 ❀TanIa❀